طبق آماری که بالاتر ارائه دادیم، حتی اگر بدبینانهترین شکل ممکن را هم در نظر بگیریم، از هر 100 نفری که فالو میکنیم و پیج خود را در چشمشان فرو میکنیم، حداقل چیزی حدود 10 نفر بک میدهند. البته همین هم به شکل غیر مستقیم باعث پیشرفت پیج اینستاگرام تان می شود. یعنی شما می توانید برنامه های زیادی را بر روی این api سوار کنید و از قابلیت های آن به شکل های مختلف استفاده کنید. این تکنیک که اخیرا منسوخ شده و خیلی هم روی خوشی ندارد، به تکنیک فالو آنفالو معروف است. صفحهی توییتر او بیشتر شامل عکسها و نوشتههایی در مورد فعالیتهای مختلفش است. پس بهتر است تعداد کمی لایک و فالو و غیره برای ربات در نظر بگیرید تا اینستاگرام به فعالیتهای غیر انسانی ربات شک نکند. تشخیص اعتبار سایت به دلیل زیاد شدن سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار سخت شده است. اینفلوئنسرها درواقع افرادی هستند که خودشان محتوا تولید می کنند و به دلیل اینکه در بیشتر استوری ها یا پست های شان خودشان در حال صحبت هستند، مردم با آن ها ارتباط بیشتر و عمیق تری پیدا می کنند. راستش را بخواهید، دلیل بدبینی خیلی از کاربران و بک ندادن آنها یا آنفالو کردنشان، یک تکنیک قدیمی و رایج است که خیلی از کاربران از آن برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود استفاده میکنند. اگر تازه شروع به فعالیت در اینستاگرام کرده اید، بهتر است از پلن فالوور ارزان استفاده کنید چرا که بهترین گزینه برای عموم مردم است و از کیفیت خوبی هم برخوردار می باشد؛باز اگر نیاز به خرید فالوور واقعی داشتید به صفحه ی مربوطه در منو مراجعه کنید در این بین یک نکته بسیار مهم هم به افرادی که پیج تازه ساخت دارند،پیشنهاد میکنم: که حتما به طبیعی بودن پیج خود دقت کنید مثلا اگر شما 10K فالوور بخرید و لایک پست هایتان کم باشد، اینستاگرام سریعا متوجه میشود که شما اقدام به خرید فالوور کردید.

در غر اینصورت، 10k میتواند نقطه ی خوبی برای انجام این کار باشد. اگر ایده خوبی برای انتشار و طراحی پست اینستاگرام خود به ذهنتان نمی رسد این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. تیم ما همیشه آماده ارائه هرگونه کمک و پشتیبانی است. خریدفالورواقعیاینستاگرام بهعنوانیک نیرویمحرکه به جذب فالوورواقعی فعال وافزایشفالوور ایرانی کمک میکند. همچنین پیشنهاد میکنم در کنار این مقاله، حتماً مقاله نحوه جذب ۱۰۰۰ فالوور اول اینستاگرام را هم بخوانید. همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتماً در پروفایل خود آدرس صفحه اینستاگرام خود را نیز درج کنید. در نتیجه، زمانی که از چندین هشتگ مفید استفاده می کنید، تعداد بازدیدکنندگان جدید صفحه شما افزایش می یابد. پیجهایی که در آنها تعداد بسیار زیای فالوور فیک وجود دارد، میزان لایک، بازدید ویدیو و کامنتشان بسیار کم است و همین امر باعث میشود تا کاربران واقعی موجود در این صفحات نتوانند به این پیجها اعتماد کنند. این یکی از بهترین روشهای جذب فالوور اینستاگرام است. از من میشنوید، اگر به دنبال بالا بردن تعداد فالوورهای خود هسید و میخواهید از تکنیک فالو- فالو بک به این هدف برسید، باید یکجوری، توجه مخاطبان هدف خود را جذب کنید که بهمحض اینکه چشمشان به پیجتان افتاد، بک بدهند و شما را فالو کنند. وقتی صحبت از خرید فالوور ایرانی واقعی می شود بسیاری به دنبال دریافت خدماتی هستند که فالوورهای آن فعال باشند. علاوه بر خرید فالوورهای اینستاگرام، همچنین میتوانید هزینه ایی را برای دنبال کردن حسابهای دیگر از طرف خود بر اساس اولویتهای تان (مکان، استفاده از هشتگ، نوع حساب و جنسیت) پرداخت کنید.

چون بدون محدودیت می توانید در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش دهید. چون اصولا سر این افراد آنقدر شلوغ است که حتی متوجه نمیشوند شما آنها را فالو کردهاید، چه برسد به اینکه بخواهند بک بدهند. استفاده از فرمتها و محتوای خلاقانه و برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب از جمله درسهای مهم است. این بیوگرافی میتواند منجر به برقراری ارتباط افراد مختلف با شما شود. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند که در جذب فالوور اینستا تاثیر دارد. LeBron James، بازیکن حرفهای بسکتبال است که در حال حاضر برای تیم LA Lakers بازی میکند. بیشتر پستهای دواین جانسون، مربوط به پشت صحنه فیلمهایی که بازی میکند، بدنسازی و خانوادهاش است. Shawn Mendes خواننده، ترانهسرا و ستارهی ویدیوهای Vine بوده است و در حال حاضر به یکی از خوانندههای بسیار پر طرفدار به ویژه بین نسل جوان تبدیل شده است. اینستاگرام، بهعنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشنهایی که در دنیا وجود دارد، سهم زیادی از اضافه کردن این اصطلاحات جدید و ناآشنا داشته است. به این مدل از تبلیغات و بازاریابی که هدفمند بوده و برای قشر کوچکی که مورد نیاز یک کسب و کار است انجام میشود نیچ مارکتینگ گفته میشود. اما دقت داشته باشید که اگر تکنیکها بهصورت اصولی انجام نشوند، نتیجه معکوسی به همراه خواهند داشت. همانطور که در عکس زیر میبینید، وقتی کسی شما را در اینستاگرام فالو میکند، اگر به پروفایل او نگاهی بیندازید، متوجه میشوید که بهجای گزینه follow، حالا دیگر یک آیکون آبیرنگ که بزرگ بر روی آن نوشته شده follow back جایگزین شده و شما برای فالو کردن متقابل شخص موردنظر، باید بر روی follow back کلیک کنید. پس، پیجتان را عمومی کنید تا همه، خیلی راحت به محتوایی که پست و استوری میکنید، دسترسی داشته باشند.اینطوری، خیلی راحتتر تصمیم میگیرند بک بدهند یا نه و احتمال فالو متقابل هم بیشتر میشود.

فهمیدن این مسئله هم معمولا راحت است. یکی دیگر از راههایی که میتواند به شما در مجاب کردن دیگران برای بک دادن کمک کند، نقاط اشتراک است. با جست و جو هشتگ مربوط به برند یا کسب و کار تان در اینستاگرام میتوانید به دنبال پست هایی بگردید که مشتریان یا دنبال کنندگان تان به اشتراک گذاشتند. آیا حاضر به دنبال کردن آن هستید؟ توجه نمایید تمامی فالوورهایی که در این سایت و در تمام سایت های اینترنتی به فروش میرسد فیک هستند و فعالیتی روی پیج شما نخواهند داشت، تفاوت قیمتی فالوورها فقط بخاطر کیفیت و اسامی آنهاست ، اگه در جستجوی فالوور واقعی و فعال هستید که پستهای شما را لایک و ویو بزنن فقط از راه تبلیغات یا اکسپلور باید بدست آورید و راه دیگری وجود ندارد. در این قسمت 3 سربرگ مربوط به فالوو، لایک و کامنت وجود دارد که در آن میتوانید با وارد کردن اکانت مورد نظری که برای آن سفارش ثبت کرده بودید در قسمت جستجو، سفارشات مربوطه را بازدید و بررسی نمایید. در زیر پست پیجهای پربیننده کامنت بگذارید و دیگران را به بازدید از پیج خود دعوت کنید. افراد میتونن به این وب سایت ها یا صفحات مراجعه کرده و فالوور فیک اینستاگرام ، بازدید یا لایک رو برای حساب های شبکه های اجتماعی خود با پرداخت آنلاین و با توجه به نرخ اعلام شده ، خریداری کنن. در واقع فالوور های خارجی اصلاً نمی توانند محتوای صفحه شما را درک کنند و این موضوع سبب می شود تا نرخ تعامل شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. از طرفی برای اینکه بتوانید اینگیجمنت یا نرخ تعامل پیج تان را افزایش دهید بایستی بازدهی پیج تان را بالا ببرید. همینطور متوجه خواهید شد، که کاربران شما با چه سبک از استوری های برند شما، بیشتر تعامل دارند.

حذف کردن این دست از فالوورهای باعث بالا رفتن میزان تعامل صفحه ­تان می­شود. به بیان ساده، یک کاربر میآید و در اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود، در یک حرکت حسابشده که قبلا برنامههای آن را ریخته است، تعداد مشخصی از کاربران اینستاگرام را که اصولا غریبه هستند، فالو میکند. این تکنیک تا چه حد میتواند در بالا بردن تعداد فالوورهایمان تاثیر بگذارد؟ شما چه ترفندهایی بلدید که میتواند دیگران را مجاب کند تا به شما بک بدهند؟ چون به هر حال انتظار زیادی است که یک سلبریتی، صرفا چون شما او را فالو کردهاید، شما را فالو کند. یکی از دلایلی که این تناسب را بر هم میزند، بک ندادن بعضی از کاربران است. اکسپلورر یا «جستجوگر» یکی از بخشهای محبوب اینستاگرام محسوب میشود که کاربران زمان زیادی را در آن سپری میکنند. یکی دیگر از ترفندهایی که تاثیر زیادی در مجاب کردن دیگران به بک دادن دارد، ارتباط دوستانه و پایدار است. مانند صفحهی اینستاگرامش، او صفحهی توییترش را هم به محلی برای تبلیغ آلبوم جدیدش تبدیل کرده است و احتمالاً بعد از انتشار آلبومش، اوضاع به روال سابق بر خواهد گشت. صفحهی توییتر او اخیراً بیشتر شامل پستهایی در مورد برند جدیدش Fenty Beauty میشود. برای مثال برند M&M به درستی از هشتگهای مربوط به مراسمی که در آن حضور دارد، استفاده میکند. توجه داشته باشید که اینبو به شما امکان استفاده رایگان را نمی دهد. این روش با اسم follow4follow از امن ترین و سریع ترین روش های رایگان جذب فالوور در اینستاگرام شناخته می شود. شاید در وهله اول این تکنیک رایگان نباشد اما نمی توان آن را هزینه گزاف نیز در نظر گرفت زیرا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای بیزنس شما در نظر گرفته می شود. شما می توانید با انتخاب سایت نمادین برای دریافت این سرویس تبلیغاتی، بهترین نتیجه مورد نظر را دریافت کرده و هرگز از هزینه ای که برای این منظور صرف می کنید متضرر نشوید.

اگر هیچ ایمپرشنی از هشتگهای خودتان در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 نمی بینید دلیلش این است که از هشتگ های مناسبی استفاده نکردهاید برای انتخاب هشتگ های مناسب برای پست اینستاگرام تان هشتگ های پرکاربرد مربوط به محتوای پستتان را پیدا کنید. رتبه سیزدهم نیز با ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده متعلق به علی کریمی است. ما قبلاً در این پست لیستی از پر فالوورترین اکانت های اینستاگرام را به شما معرفی کردیم و حالا در این پست قصد داریم که دنبال شده ترین اکانت های توییتر را به شما معرفی کنیم، پس با دیجیرو همراه باشید. خب، همانطور که یکی دو خط بالاتر هم اشاره کردیم، از آنجایی که خیلیها دل خوشی از تکنیک فالو- آنفالو ندارند، پس برای بالا بردن تعداد فالوورهایشان دست به استفاده از تکنیک دیگری میزنند. نیازی به گفتن ندارد که تناسب بین تعداد فالوورها و فالویینگها، اعتبار پیج شما را تعیین میکند و این مسئله، برای خیلی از پیجها، مخصوصا پیجهای کاری، از اهمیت زیادی برخوردار است. نکته سوم: در آخر، این نکته را به خاطر داشته باشید که اینستاگرام، تا به حال هیچکدام از برنامههای شخص ثالث را که برای شناسایی و آنفالو کردن کسانی که بک ندادهاند، طراحی شده است را تایید نمیکند و به هیچکدام از آنها مجوزی نداده است. اینطوری، رفتهرفته تعداد کسانی که فالو میکنید، یعنی فالویینگهایتان، از تعداد کسانی که شما را فالو میکنند، یعنی فالوورهایتان، پیشی میگیرد و این میتواند به اعتبار پیجتان لطمه بزند. بسیاری از کاربران اینستاگرامی برای سنجش ارزش و اعتبار پیج تعداد فالوورهای آن را مدنظر قرار می دهند. همین موضوع باعث می شود فالوورهای پیج شما به مرور زمان بیشتر شود.