وسایل الکترونیکی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص می دهند و بدون آنها انجام کارهای روزمره بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن است. یکی از این لوازم کاربردی و مهم ماشین لباسشویی است. به طور کلی، این برنامه به خوبی کار می کند. اما از یک نقطه خاص به دلیل افزایش عمر یا نگهداری نادرست باید تعمیر شود.

5 مشکل رایج ماشین لباسشویی

ممکن است تا زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل نشود، به اهمیت و مفید بودن تعمیرات لباسشویی بوش پی نبرید. در همین راستا چند مشکل ماشین لباسشویی را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.


1-لرزش و حرکت

اکثر ماشین های لباسشویی تا حدی لرزش دارند. با این حال ، اگر لرزش ناگهانی یا بیشتر از حد معمول باشد. ماشین لباسشویی را می توان روی یک سطح ناهموار قرار داد. یا ممکن است یک مشکل داخلی وجود داشته باشد و کمک فنرها ممکن است بی اثر باشد. با این حال ، نگران نباشید ، لرزش ماشین لباسشویی یکی از شایع ترین مشکلاتی است که می توان آن را حل کرد.

2- سر و صدای زیاد

اگر ماشین لباسشویی در حین کار صدای زیادی تولید می کند. شاید چون چیزی در آن وجود دارد. شاید فراموش کرده باشید که تمام جیب های لباس را خالی کنید. اگر نه، ممکن است چیزی در شهر گیر کرده باشد. اگرچه کنترل آن نسبتاً آسان بود. اما می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی از تعمیرکار کمک بگیرید و آن را بررسی کنید.

3- حذف نادرست یا کند

تخلیه ماشین لباسشویی را می توان به آرامی انجام داد و پس از تخلیه متوجه وجود آب زیادی در آن خواهید شد. این مشکل ممکن است آنقدر که به نظر می رسد مهم نباشد.

4- ماشین لباسشویی نمی چرخد

این وضعیت می تواند هم جدی و هم ساده و سرراست باشد. بنابراین اگر لباس و بار در اتاق خیلی کم یا زیاد باشد، احتمال چرخیدن ماشین لباسشویی وجود دارد و کافی است برنامه را ریست کنید و امتحان کنید، اما دلیل دیگری برای نیاز به مکانیک برای تعمیر ماشین لباسشویی است. ; مشکل در موتور است.

5- وارد نشوید و آب را پر کنید

پر نشدن ماشین لباسشویی می تواند نتیجه یک مشکل داخلی و نیاز به سرویس ماشین لباسشویی باشد، اما گاهی اوقات این مشکل ساده ای است که به دلیل انسداد یا پیچ خوردگی شلنگ ایجاد می شود.

اهمیت گارانتی ماشین لباسشویی

ضمانت برای هر نوع لوازم الکتریکی ، از جمله ماشین لباسشویی بسیار ضروری است ، زیرا پس از مدت مشخصی از استفاده ، به دلیل سایش و پارگی یا نقص داخلی با مشکل روبرو خواهید شد و برای تعمیر ماشین لباسشویی به تعمیرکار نیاز خواهید داشت.

البته این کار زمان و هزینه زیادی می برد و ممکن است برای برخی امکان پذیر نباشد. اینجاست که وجود گارانتی ماشین لباسشویی می تواند خیال شما را از بابت هزینه ها راحت کند. خبر خوب این است که کاردون تمامی برندهای ماشین لباسشویی را با بهترین قیمت تضمین می کند.

با ثبت یک درخواست کوچک و دریافت سرویس رایگان می توانید به راحتی این خدمات را دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که هرگز گارانتی تمدید شده ماشین لباسشویی خود را با این خدمات تمدید نکنید. برای دریافت خدمات بوش با ما تماس بگیرید.


روی ماشین لباسشویی علامت بزنید

معنی و کاربرد این نمادها برای راحتی شما در زیر توضیح داده شده است.

TEMP: دمای آب را نشان می دهد

شستشو: نشان دهنده آبکشی است و قابل تغییر است

چرخش: خشک کن و تعداد چرخش ها را نشان می دهد

شستشو + چرخش: فقط برای شستشو و خشک کردن استفاده می شود.

پارچه های مصنوعی: پارچه های مصنوعی مانند پلی استر.

مراقبت از نوزاد: برای لباس نوزاد استفاده می شود.

Super Eco wash: برای شستن لباس های زیر و لباس های روزمره.

پنبه: برای شستن لباس پنبه و نساجی استفاده می شود.

شستشوی روزانه به صورت مخلوط: لباس های مختلف به جز ابریشم و پشم را بشویید

مراقبت خارجی: برای شستن لباس های ضد آب و ورزشی

لباس مشکی: برای لباس مشکی

: ملحفه شستن روتختی و روبالشی

پشم: لباس های پشمی را بشویید

Eco Drum Clean: به معنی شستن بخش ماشین لباسشویی است

مراقبت از پوست: برای لباس های hypoallergenic

شستشوی سریع: شستشوی سریع در کوتاهترین زمان

شستن با دست: برای لباس های ظریف به معنای شستن دستی است.