در پمپ های پیستون ، پیستون از طریق مهر و موم بسته بندی شده ثابت حرکت می کند و به داخل مایع فشار می یابد ، در حالی که در پمپ های پیستون ، مهر و موم بسته بندی شده روی پیستون حمل می شود که مایع را از سیلندر بیرون می آورد. موترها اجزای مانند روبان هستند که در حالی که از حرکت برای افزایش اصطکاک در برابر سطح خودرو استفاده می کنند ، نوارها یا صفحات پارچه ای را روی تونل معلق می کنند. گزینههای AM و PM که روی دستگاه درج میشوند به ترتیب قبل از ظهر و بعد از ظهر میباشند. پمپ کارواش 200 بار ، که غالباً واترجت صنعتی نیز خوانده می شوند ، متعلق به گروه پمپ های پلنجری است - یکی از قدیمی ترین انواع پمپ های کارواش صنعتی پیستونی. در مقابل پمپ پیستونی کارواش صنعتی ، پیستون “از طریق یک مهر و موم ثابت” به یک فضای کار بسته شده بسته می شود و مایع را جابجا می کند. نیروی گریز از مرکز از چرخش ، پره ها را به سمت بیرون پرتاب می کند تا در مقابل پوشش ثابت مهر و موم کند. پمپ کارواش اینتر که در کارواش ها استفاده می شود از سری مدل پیستونی است به همین دلیل به این پمپ ها، پمپ پیستونی می گویند.


در صورتی که قصد دارید پمپ کارواش به صورت مداوم کار کند، پمپ اشپک بهترین انتخاب است زیرا این پمپ پیستونی فشار قوی طوری تعبیه و طراحی شده است که در صورت استفاده ساعت ها و روز ها، فشاری بر آن وارد نشده و جهت کار به صورت پیوسته می توان از این برند معتبر جهانی بهره برد. تامین کننده ها وظیفه ی رابطه و پلی بین خریدار و تولید کننده را بر عهده دارند. برای راه اندازی کارواش سنتی نیاز به شناخت تجهیزات لازم و پیاده سازی بهینه ترین سیستم است تا هم خرید تجهیزات و هم هزینه ها را کاهش دهد. در اینجا لازم است بدانیم پمپ کارواش یا همان واترجت انواع مختلفی دارد از جمله: سری ۴۷، سری ss، سری HT، سری ۶۶hp، پمپ کارواش سری w و پمپ پیستونی اینتر سری Evolution. حتی لازم نیست نور مستقیم به آن تابیده شود. معروف به سرچشمه کره جنوبی ، شستشوی ماشین بخار به دلیل ویژگیهای ضد آب و تحرک آن به ویژه به عنوان یک راه حل کم شستشوی ماشین با محیط زیست کم هزینه در آسیا ، خاورمیانه و اروپا بسیار محبوب بوده است. اما چیزی که پمپ های پیستونی اینترپمپ را کاملا منحصربفرد کرده است، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای پیستون های استیل قدیمی بود که علاوه بر افزایش طول عمر این پمپ ها را بسیار قابل اطمینان و بی صدا کرده است.


این تایمر بسیار قابل اعتماد است، عمر طولانیتری دارد و انعطاف بیشتری برای ارائه برنامههای آبیاری از خود نشان میدهد. بنابراین با در نظر گرفتن کاربری پمپ و این که در چه محیطی استفاده می شود و چه حجم آبی با چه فشاری مورد نیاز است، مهندسان و مشاوران اشپک می توانند شما را در انتخاب و خرید بهترین پمپ کارواش نیز کمک نمایند. همچنین به خاطر اندازه و کاربرد آسان آن، در محیط های بسته و ساختمانی قابل استفاده است. کنترلر های قدیمی فاقد سنسور های پیشرفته امروزی بودند و نیاز به تنظیم دستی داشتند. اگر نیاز به بیش از دو ایستگاه آبیاری دارید بهترین گزینه انتخاب کنترلر آبیاری است که می تواند سیستم آبیاری شما را هوشمند کند. نوسانات در میزان پمپاژ با استفاده از بیش از یک سیلندر می تواند بیشتر شود. پیش از تایمر برای جلوگیری از ورود رسوبات از فیلتر استفاده کنید تا تایمر رسوب نگیرد و زمان طولانیتری کار کند. از آنجایی که تنها با برق کار می کند، قابلیت سیار بودن را ندارد. شلنگ که آب را به بیرون هدایت می کند، باید از جنس خوب و انعطاف پذیری بالا باشد. متریال های تشکیل دهنده آن در انواع جنس های مختلفی از جمله: چدن، استنلس استیل و …


حال اجزای تشکیل دهنده پمپ کارواش را بررسی می کنیم. لیست قیمت پمپ های کارواش اینترپمپ فرصتی را در اختیار خریداران قرار می دهد تا نکات مثبت و منفی آن ها را مورد بررسی قرار داده و سپس خریداری نمایند. تعمیر پمپ اینترپمپ . پمپ کارواش خانگی معمولا برای شستشوی ماشین، پارکینگ و راه پله های آپارتمان ها و … در امکانات مدرن کارواشی اتومبیل امروزی ، اعم از تونل ، اتوماتیک داخل اتومبیل یا سلف سرویس ، صابون ها و سایر محلول های تمیز کردن مورد استفاده برای شل کردن و از بین بردن کثیفی و دنده طراحی شده اند. بسته به نوع استفاده و میزان کارکرد ، پمپ کارواش به دو دسته پمپ کارواش خانگی و پمپ کارواش صنعتی تقسیم می شود. گروه صنعتی InterPump به عنوان بزرگترین تولید کننده پمپ های فشار بالا ، در سال 1977 تاسیس شد. گروه صنعتی اینتر پمپ با طراحی و تولید پمپ های فشار قوی و کم صدا تحول عظیمی در عرصه ی پمپ کارواش بوجود آورد. از این حیث ، شرکت آتور صنعت توانسته است با تقویت بخش کارگاهی و تولیدی خود گامی بلند در جهت ارائه خدمات و تعمیرات انواع پمپ بردارد و بسیاری از تجهیزات صنعتی اعم از تخصصی و معمولی را به چرخه بازگرداند.


https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/